Duyguu- Benimde oldu dün ama yürüyemeyecek kadar kötüydü benim doktorum aşırı idrar yolu enfeksiyonu olduğunu söyledi bana 🙏🏼 Belki işine yarar devam ederse doktoruna göstermeni öneririm canım