Tos_bik Kızlar 14 haftalık hamıleyim 2 gundur yururken sag tarafımda sertlik hissediyorum sanki..ama Uzandıgım zaman gecıyo.. Acaba bebek buyudugunden mi boyle oluyor karnım sertlesıyor?
Gulsahim Tos_bik üşütmüşte olabilirsiniz.. Bide bende 12 hafta bitti işte banada oluyor gaz oluyor genelde o sıkıştırıyor brmi geçmiş olsun
Tbakc Ebet cnm bu haftadan sonra başlar daha kendine yer ediniyo Büyüyo 37 hastayız taş Bİle az diyebilirim