Bahar4516 Unorol sase ıctıkten sonra berbat ıshal oldum doktor dun serum verdı yedım ama halen ıshalım :( ne yapıcagımıı artk sasırdım :((((
BusraDevlet83 Bahar4516 Muz, patates püresi, maden suyu, cola ve kahve iyi. Lâkin cola ve kahveyi çok kullanmayın. Diğerleri daha iyi sizin için. Hele muz mükemmeldir bu konuda.
Tugba1tugba Bahar4516 ben 39 haftaligim başından beri ishalim hala gecmedi kimi kabız oluyo ben ishal oldum :)
Tbakc Canım patates püresi muz nişasta yoğurt tüket olmadı diyelim anlık kesen şey kahveye limon sık gözünü kapat direk ye anında kesiyor inan bende şaşırmıştım
gulsenkonakli Bahar4516 evet, enterogermina kullandım ben geçen ay ishal sebebiyle , doktorum önerdi.
Bahar4516 Tugba1tugba benımkı toz verdı doktor urocare dıe enfeksıyon ıcın ondan ıctgmden berı boleym