kitapkurdu inşallah☺️ İçiniz rahat bekleyin nasibi varsa bol bol emer inşallah☺️ Benim kızım meme reddi yaptığı için biberon kullanmak durumunda kaldık sağdığım sütü verdim.. zaten hastanede ebeler sık sık bebeklerin şekerini takip ediyor süt yetmezse ya da şeker düşerse çok mama talviyesi öneriyorlar ki genelde 10-15 güne süt tam olarak gelince takviyete gerek kalmıyor. İlk bebeğimde gerek kalmamıştı hç, umarım şimdi sizde de bende de gerek kalmaz takviyeye☺️ Bol bol su🥰