Cerencanpouura Anneler 22 haftalık hamileyim ve bebeği rahmimde hissediyorum aşağı doğru baskı var ve iç çamaşırım ıslanıyor çok idral mi su mu anlamadım fikri olan var mı
Belkis_inci Cerencanpouura eczanede bunu anlamak için pedler oluyo takıyosun renk değiştiriyo Su mu idrar mı bilmek için ama bana sorarsan hiç bekleme acile git onlar da takarlar o pedden
Miniminikuss Cerencanpouura canım bı arkadas yazmıstı forma bebegın suyuyla ilgili sıkıntı yasamıstı onunda oncesınde ıslanma soz konusuydu. Mutlaka doktoruna gorun ihmal etme canım. Allaha emanetsnız🙏
Sinem67 Cerencanpouura bende rahimde hissediyorum tekmeleri 24 haftalıgım. Post actım ama yazan olmadı hiç. Su gelmiyor ama Bi kere cıkcak gbi oldu cok korktum
Tbakc Sızma da olabilir kesin bise diyemeyiz doktoruna görün cnm Allah korusun sızma olsa suyun azalsa güzel düşünüp bise yok desek sonra bise cıksa sen bi görün
Hiranur Merhaba kiZlar ben bir hafta önce dogum yaptim ve bugunden beri kasik agrisindan ayaga kalkamiyorum yuruyemiyorum neden oldu acaba bilen yaşayan var mi lutfen cvp verin bebegimi bile emziremiyorum
Simya Cerencanpouura Hemen acile git lütfen burda vakit kaybetme.. Ara doktorunu gelsin inşallah kötü bsey yoktur ben bu durumu cok acı bişekilde tecrübe ettim insallah senin bebegin sağlıklıdır ve hiç bir sorun yoktur 🙏🏻🙏🏻bizide haberdar et burdan yaz olur mu