buketpaksoy Kızlar merhaba.20.haftamdayım ve bugün biraz Karın ağrım var sanki.Sizce normal mi bu durumu yaşayan oldu mu ?
Canacan Bende de o haftalarda olmuştu sanırım normal ama genede ihmal etme doktora gözük bi bana magnezyum ilacı vermişti öyle deyince
buketpaksoy Canacan pzt gidcem bende gittiğimde söylerim diye düşünüyorum.çok şiddetli değil ama tedirgin oldum Yine de
buketpaksoy Tbakc başımın üstünde yeri var sağlıcakla gelsin de ☺️🙏🏻İlk gebelik olduğu için bilmiyorum ve tedirginim sadece