Arkadaşlar merhaba ağustos ayında 6 haftalıkken bebeğimin kalbi durması sonucu kürtaj oldum zaten zor hamile kalmıştım 2 sene boyunca uğraşmıştık şimdi tekrar gebelik düşünüyorum bana önerileriniz nelerdir tekrar aynı şeyi yaşamak istemiyorum anca kendime gelebildim yıpratıcı bir süreçti kan pıhtılaşması var mı diye test yaptırıcam bu testin adı nedir en uyguna nerde yaptırabilirim başka hangi testleri yaptırmalıyım? Şimdiden Allah razı olsum🌸