Merhaba arkadaşlar, son adet tarihime göre 7+0 haftalık ama ultrasonda bebek ölçülerine göre 6+2 haftalık hamileyim 🤔 bugün kontrolüm vardı kalp atışları için çağırdı doktorum kalp atışlarını duydum bebekte 5.6 mm herşey güzel ama kesenin yanina kanama alanı vardı, progesteron verdi 1 haftada rapor yazdı endişeliyim bebeğime bisey olmasından korkuyorum bu durumu yaşayıp sağlıkla bebeğini kucağına alanlarınız var mı? İçimi rahatlatın lütfen 😑