merhaba arkadaşlar
artık gün sayanlardanım 37+3 olduk ve doğuma 19 gün kaldı tahmini 26 şubat olarak belirlenen doğum tarihim var ve ben hep normal doğumdan korkmuşumdur ama denemekte isteyenlerdenim ancak bebeğimin kilosu hızla artmaya başladı öyle çok iştahlı biri değilim ki 10 gündür ev taşıma telaşım vardı yemek yemeye fırsatım bile yoktu ama bebeğim haftalık 400 gram kilo almış ve şuan 4000 gram ve doktorum böyle giderse normal doğum önermem cuma(önümüzdeki hafta)gel sezeryan ol dedi ama yine karar senin dedi bu arada sancında tutabilir normalde olabilirsin ama kilosu dahada artacak sancın olmazsa her şekil sezeryan olacaksın dedi yada perşembe gel bi tekrar kilosuna bakalım eyer yine artıştıysa kesin sezeryan dedi artık bende karar veremiyorum sancılarımı her şekil beklesemmi yoksa risk almasammı bu arada şekerim yüklemede de kandada çıkmamıştı uzun oldu ama destek rica ediyorum