3birden Sevgili anneler ve anne adayları 2. Sezeryanım ilki geneldi ve çok geç kendim gelmiştim sizce LOKALMİ daha iyi GENEL mi sezeryanda daha iyi son 1hafta korku heyecan hepsi karıştı🙈🙈🙈
Gizemimi 3birden benimde ilk sezeryan geneldi.ve berbatti yani gec kendine geliyosun ayilamiyosun canin yaniyor. Suan 35 haftaligim busefer ben epudral olmak istiyorum ama cesaretlimiyim onuda bilmiyorum. Ama sirf sonrasini dusundugum icin istiyorum.
3birden Merve_kucuk Panik Ayağım yok normalde çok gaddar biriyim ama ona rağmen kendime güvenemiyorum bi korku sardı beni🙈🙈🙈
Merve_kucuk 3birden Lokal isteyin bence allah korusun bi aksilik olursa zaten anastezi uzmanı önlemini alır hemen.
Ummugumus Benimde bebegm 12 gun sonra gelecek.ben de ayni durumdayim.spinal olmak istiyorm ama o ortami sesleri sarsilmalari duyarsam unutamam kotu olurum diye genel anestezi olmali mi diye dusunuyorum.
Gizemimi Ummugumus zor geciyor ilk zamanlar bünyeylede alakali fakat kendimden ornek veriyim 9. Gun wc ye kendim kalktim gittim. Birinden destek almadan. Benim canim cok yandi vucut ağrı esigim baya baya dusukki ondan sanirim 🙂