40+2 ben de 🙄 iki gün önce nst de ara ara sancım çıktı akşamına devamlı adet ağrısı gibi ağrım oldu sabaha doğru geçti bugün nst de sancı çıkmadı açıklık da yoktu ama üç dört saattir düzenli ağrım var 7 dakikada bir geliyordu başta şimdi üç dört dakikada bir geliyor ama yerimde duramayacak türden bir ağrı değil gitsem mi hastaneye bilemedim