Simgesydn Bugun doktora gittim. 23+6 haftalığım ultrosonda 25 haftalık gözüküyor. 720 gram. Suyun biraz fazla dedi. Ama sorun değil dedi. Herşey normal ama şeker çıkabilir dedi önden gitmesi falan. Önden gidip bebeği şeker çıkmayan var mı??