Kızlar gebelik kontrollerimi özelde yaptırdım başından beri doğumuda özelde düşünüyordum son anda maddi problem çıktı ve devlete gitmek zorundayım şuan son haftamdayım sezeryan olmam gerekiyor ama randevu bulamıyorum acilden mi gitsem takibim yok o hastanede nasıl çözebilirim bu işi