Maltı bilmiyorum ama rezene hem süt yapıyor hemde bebişin rahat uyumasını sağlıyor. Ayrıca ben doğumdan beri kendim kimyon ve nane kaynatıp içiyorum günde 1 bardak. Doktor süt arttırması için laktamax adında bir ilaç verdi daha doğru ilaç değil takviye edici gıda yazıyor. İçinde rezene çemen tohumu anason falan var oda bende çok işe yaradı