Nursahozer Kızlarr canım kakaolu süt çektii bende kendim evde sütün içine kakao katıp da içtim ama sonradan farkettim baktım son kullanma tarihi geçmişş 😏 bişey olur mu acaba aklıma takıldı ya ?
Pnrr06 Nursahozer canım kakaonun mu geçmiş sen forumu tarihi geçmiş süt diye açtığın için bende süt diye yorum yaptım kakaoda bir şey olmaz galiba