Tubau bana doktorum tam tersini söyledi. Bana sakin dis doktorunu ihmal etme, ilk 3 ayda ve son 3 ayda git kontrol ol dedi. Ve dedi bir cocuk bir dis demektir atasözü eskide kaldi. Erken müdahale etme sansini kullan dedi.. belki agri kesici ilaclar alinamays bilir ama disde dolgu gerektiren bir sorun olursa kesinlikle müdahale olur. Cünkü öyle durumlarda zaten igne vurulmuyor cok agri olmadigi icin..