Edizim06 Kızlar bu hafta aşı olmam gerek doktorum 1 yeterlı dedı ama saglık Ocagı 2 yapalım doğumdan sonra da 1 tane daha yapalım bır daha uğraşma dedı sız kac doz oldunuz ?
Beyzanur1995 Edizim06 2.dozu olmazsan 1.dozu olmanın faydası olmuyormuş diye biliyorum .2.dozunu da daha yeni oldum ben hiç bi sikayetim olmadi 😊
Kbraosmn Edizim06 sağlk ocağına bende 2 doz yaptırdım. 3 doz daha yaptırıp kendimi de korumaya alıcam 😀her çocukta 2Doz 2 doz uğraşamicam😂
mrvygrtc Bende 2. doz yapılmazsa 1.nin anlamı kalmıyor diye biliyorum birinci anlık koruma. doğumdan sonra 3 doz daha varmış toplamda 5 doz yaptırırsan ömür boyu koruyormuş
mrvygrtc Edizim06 başka bi doktora ya da sağlık ocağında ebeye sorun. Benim doktorum da aşıdan bahsetmedi hiç ebeden öğrendim