Happpm Kızlar dünden belli böyle kasıklarmda hafif ağrı var böyle karnımda geriliyor sanki 19 haftaya girecegim sizce doktora gitmem gerekiyormu
Ebruikraaa Arada bendede oluyo bunlar normal diyolar ama için rahat değilse eğer ufak bi ağrın varsada her zaman gösterip bakmak daha iyidir bu işler şakaya gelmiyo 🤷🏻♀️