Rabikk_ Ve 13. Haftalarında bebeğini hissedenler var mı? İçimde bir hareket var o mu bilmiyorum ama herzaman değil, en fazla günde 2 kez. Bu mümkün mü???
Duyguaydin81 Rabikk_ yaa bende uzanırken pıt pıt bişeyler oluyor ama çocukmu başka bişeymi bilmiyorum tam 13 haftalığım
Azize_1 Gerçekten hissedebilirmiyim 12. Haftamdayım 1 kere bişi hissettim ama bağırsak haretidir diye düşündüm
Mrvfndk Ben de memlekete gitmistm annnesini gorunce sevindi dmek ki 13 haftalkken bisey hissettm o mu bilmem tabi .😘🤣
Dilara9 Demek Bebislerimiz cok aktiv hemen varligini hissetiriyorlar bize Yaratan Allaha sükürler olsun bu güzel mucizeyi herkeze nasip etsin Insallah♥️