Betyyy Bir kızım bir oğlum olucak insallah bugun belli oldu kızlar . Oğlumuza çok isim bulduk umut istiyor eşim bende ömerr ama kıza daha bulamadık ben kuranda geçsin istiyorum öneri varmı
Simya Betyyy asel güzel ism cnm cennetiki bal ırmağı demekmiş muhammed suresinde geçiyormus yinede bi araştır
Sabriye20 Bende çift yumurta ikizlere hamileyim😊 masallah rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin kaç haftalıksınız ben 15+3 daha öğrenmedim😊 biri kız biri erkek olursa asel ve asaf hoşuma gidiyor
Betyyy Sabriye20 ay canımm hayırlı olsunn sanada güzel isimlermiş aseli çok düşündüm aslında hala aklımda 😊