Nursubasi Deletedmom320 bebek patolojye gitmişti sıkıntı çıkmadı benden birşey aldılar sıkıntı çıkmadı en son gen testi yapalım dediler 3 genimde pıhtılaşma çıktı şuan yine gebeyim hergün kan sulandırıcı iğne kullanıyorum
sinber Deletedmom320 geçmiş olsun kuzum rabbim bir daha yaşatmasın ben de 2 kürtaj oldum ikincisi 11 haftalık ikizdi ve kalpleri durdu genetiğe ve hematolojiye gittim pai heterozigot pıhtılalma çıktı coraspin başladık korunmayı da yeni bıraktım