Merhaba kızlar 4+6 gebeyim adetim geçtiğinden beri bel ağrısı yaşıyorum. Kızımda bel ağrısı hiç yaşamamıştım bunda erkenden başladı sebebi ne olabilir ? Henüz doktora gitmediğim için tecrübeli annelerden yardım bekliyorum. Benim gibi aynı şeyleri yaşayan var mı ?