SeHer1909 Biz karı koca Beşiktaşlıyız oğlan olursa Kartal düşünmüştük. 12. Haftada kız dedi Karaca ya döndük. Alternatif olarak "OKYANUS" bir yerde annesi çocuğa sesleniyordu eşim ikna olsaydı onu da düşünürdüm.