fatmanurercatim Çatlatma iğnesinden kaç gün sonra adet oldunuz normal gününüzde mi oldunuz yoksa değişiklik gösterdi mi
Mehtapakgl fatmanurercatim şöyle diyim normalde düzensiz adet görürdüm tedaviye başlatan önce düzene koyduk. İğneden sonra hep aynı gün oldum hiç gecikmedi. 3 defa iğne oldum üçündede hiç şaşmadı.
Ezgi1990 fatmanurercatim ilk çatlatma iğnesinden 16. Gün sonra 2. Sinden 14. Gün sonra oldum canım ben 🤦🏻♀️
hava123 Aybarss bir hafta once gittim 11. Gündü ,0,1 cıktı canım , son bıkac gundurde kaset test yapıyorum oda negatif
Aybarss hava123 çok stres yapıyorsan ondan da kaynaklı olabilir canım pazartesi tekrar muayene olabilirsin 🌸hayırlısı olsun 🙏🏼