Emine1002 ben kullandım macunu adet günü başlayıp yumurtlamaya kadar kullanılıyo ben ilk ayda hamile kaldım şimdi 7 haftalığız 🥰 etkilerini de şöyle gözlemledim ben kendimde adet sancım çok olurdu kullandıktan 15 dk sonra ağrım kesildi kanamam çok az oluyodu biraz daha fazla geldi bu sefer bende pkos var aylarca yumurtlama takibi klomen kullandım olmadı bu ay olmasını macunun şifasına bağlıyorum çevremde de kullanıp hamile kalan çok var bence denemekten zarar gelmez bitkisel bişey sonuçta umarım yardımcı olabilmişimdir 😊