Sedef45 Merhaba bugün 32.haftamıza girdik brbeğimin sol böbreginde 8 mm lik kist çıktı doktor korkulcsk bişey olmadıgı bu durumun yaygın oldugunu söyledi.Bu durum hakkında bilginiz varmı?