Kızlar ben önce Sevim Çeriye gittim sonra düşük yaptım 10 haftalıkken onu bıraktım zaten muayene ücreti 150 çoktu kemal bayındırda kürtaj oldu aziz batıya gittim çok ilgisiz bir doktor onu da bıraktım en son ultrasonda rahim içi temzlenmş mi diye defa life derya hanıma gittik hoş biri ilgi olarak ama daha ilgili anlayabilen birini istiyorum hep ondan devam etmek istiyorum