Bzbzbz bende 9+5teyim geçen haftalara kadar bende de oluyordu fakat doktora sorduğumda kan gelmediği sürece herşey tüm ağrılar normal dedi. Rahim kenarında bulunan kordonlar gerildikçe yani rahim büyüdükçe ağrı oluyormuş evham yapma ama dayanmıyorsan bi ara sor doktoruna