Aksaanuuur Hanımlar daha yeni hastaneden çıkmıştım bel ağrılarım arada kaşıklarıma vuran ağrılarım var göğüslerimden dolu dolu süt geliyor henüz 30+1 günlüğüm ne yapmam lazım Doğum mu yaklaşıyor acaba
Sumeyraftt Aksaanuuur iyide sancın var belirtilerin var niye göndermişler ki eve bir risk olsa söylerdiler heralde
Aksaanuuur Sumeyraftt ciğer geliştirici yaptılar bir sürü serum iğne falan zaten ben Ambulansla gittim hastaneye ambulansta suyum geldi doktor ultrasona soktu suyun daha var dedi Pazartesi günü çağırdı gel dedi yine aynı olursan sezeryanla alıcaz dedi bilmiyorum bebeğim daha çok ufak nasıl dayanır
Sumeyraftt Aksaanuuur owww Allah yardımcın olsun canım devamlı uzan bence hiç bişey yapma lavabo ihtiyacıda kalkma ayağa