Fatmalper1 Doktorum bana ilk decavit verdi ama kimse memnun değildi gereksiz şişrip kilo yapıyor dediler ben de yutamıyordum zaten bıraktım şimdi ferrum be d vitamini kullanıyorum siz de kullanan var mı
Deletedmom137 Fatmalper1 regenesis max kullanıyorum bende içinde bütün vitaminler var decaviti doktorum pek önermedi
Deletedmom138 Fatmalper1 banada decavit yazıyordu ben istemedim regenesis max kullanmak istiyorum dedim onu yazdı ekstra magnezyum ve devit damla yazdı
Deletedmom217 Ben hamileyken doktorum duosvit vitamini önermişti. Omega da var içeriğinde. Ben memnun kaldım
Ebruikraaa Ben ducaviti kunlanyrm iki aydır canım kilo fazlalılığım yok doktora göre herkes için geçerli değil sanırım