Hndn1234 Merhaba arkadaşlar göbeğimde gebelikten önce de kıllanma sorunu vardı ama lazere gidiyordum. Hamilelikten ötürü lazeri bıraktım tüyleri ağdayla almaya başladım. Göbeğim büyüdükçe daha çok korkmaya başladım bi zararı olur mu bebeğime ?
Misssimsek Hndn1234 hamilelikte çıkan tüyler doğumdan sonra dokuluyirmus bence almayın çok çok rahat siz değilseniz.
Ozgesn Hndn1234 ben almıyorum ilk gebeliğimde de çıkmıştı rahatsız etmiyor o sebeple bekliyorum . Kendiliğinden dökülecek ne de olsa 🥰