Blackbaby1- Kızlar merhaba 21 haftalık hamileyim bebeğimin dün ve bu saatte kadar hareketini hissetmedim korkuyorum be yapmalıyım
Esraguvennn Blackbaby1- canım benimde ilk hareket ettiği zamanlar öyleydi ama için rahat etsin tabi bi acile git ultrasonla baktir
Ecrinbzkrt Blackbaby1- cnm bugun happy momda okudum 20haftalık oldum bende 3gun hıssedemessek telaja kapılmamıza gerek yokmus yanı normalmiş bende 1hafta once 5gun boyunca hıssedemedım korkmustum suan gun ıcersınde ve aksamları hıssedıyorum
AysennHE Blackbaby1- benim tam 21.haftada hareket etmemişti korkmuştum acile gittim doktor gayet saglıklı hiçbir sıkıntı yok demişti o haftalarda normal canım ama içim rahat etsin diyorsan doktora gidebilirsin ☺️
AyaYlmazYldrm Blackbaby1- 21 hafta hisseymenin cok oldugu bir hafta deil o mutlaka hareket ediyordur sen hissetmiyorsundur cikolata ye ve uzan hissedeceksin
Deslem Ecrinbzkrt bende bugün hissedemiyorum 20 haftalığım strese girdim çok üzgünüm suan aklım hep onda
Ecrinbzkrt Deslem telaşma yapma stres yapıp cocuga yansıtma cnm nırmal olmaması ben hıssetmedım cevrem nırmal dedı bekledım sonrasında hıssetmeye basladım allaha emanet mınnoslar☺️
Blackbaby1- Dünden beridir uyuyamıyorum kimseye bişey de diyemedim eşimede söylemedim yeni amelyattan çıktı çok stres yapıyorum kızlar 😔
Karadenizf Blackbaby1- üzme kendini çok normal. Ablamdan biliyorum 3 gün için hareket etmediği olurdu. O da telaş yapardı. Bir de tatlı yiyip uzandın mı?
Blackbaby1- Çok güzel hareket ediyordu hergün hissediyordum dün hiç olmadı şu saatte kadar da olmadı elimi koyyuyorum konuşuyorum ama yok pazartesi de organ taramasına gidecem çok korkuyorum hareketsizliğinden
oygenkubra Blackbaby1- canım ben de dün hissetmiyorum diye hastaneye gittim . çok korkmuştum tabi senin gibi . Ama çok şükür bebek gayet iyiydi ve hareket ediyordu durmadan . doktor normal dedi bazen hissetmemen bu haftalarda