Sizlerinde agrısı varmı ben yatamıyorum geceleri 6.4haftalık hamıleym
Merveyusuf o hFtalarda benim kasik agrim olurdu normal
Ben 20+4um ilk haftalar benimde çok agrim oluyordu normal bence
İltihapim var acaba ondanmı cok agrm oluyor