Msltms Kızlar nasılsınız nasıl gidiyor?🌺 Konuşalım biraz bende bütün adet oldum clife kullanıyorum baya yoğun geldi kanamam çünkü bi kaç aydır çok azalmıştı inşallah iyi geldiğini düşünüyorum sizler napıyosunuz bu ay?
sumosgoksu Msltms hamile kalma çabası canım benim de bu ay sadece adet bitimi 6 günü değerlendirdim. Ondan sonra eşim şehir dışında çıktığı için. Olmadı. Dün erken gebelik testi yaptım. Negatif Adetime 6 gün var.
Selenngrr Bende hala yumurtlamamı bulmaya çalışıyorum ovulasyon testlerine devam 🤦🏼♀️ Birde keçiboynuzu pekmezi yiyoruz arada 🤗 Msltms
Anne18 Msltms doktora gıdıyorum klomen verdı onu kullandım ve yumurta takıbi yapıyor ilişki verıyor haftaya salı doktora gıdıvem bakalım inşallah hamıle kalırım
__birafitap__ Msltms catlatma iğnesinin 11 günündeyim 7. Gün negatifti test bekliyorum ve korkuyorum 😭
DiplomaliEvHanimi Bende femera kullandim takip yaptiriyom canim bugn 13.gun 15mm pazrtesi randevum var
Msltms DiplomaliEvHanimi hadi inşallah canım Allahım yüzünü güldürsün 😊🤲🏻 Ben hiç femera kullanmadım doktorum hep klomen vermişti farkları neler acaba aynı mı? Klomen kullandın mı hiç.
Msltms Selenngrr İnşallah canım hayırlısı olsun hakkında inşallah 😊🤲🏻 2020 uğurlu gelir inşallah hepimize 🙏🏻
Ebaki Selenngrr canım bakar mısın ovulasyon testlerime yumurtlamam 31 inde oldu 1 catladı ama tekrar mı yumurtlama oluyo https://imgyukle.com/i/nCiWjH https://imgyukle.com/i/nCiUVU
Hadibakalim Çatlatma iğnesinin 12.günü , 3 yıldır grip olmayan ben fena halde grip oldum. Gebelik belirtisiyle alakasi var midir acaba diye sacmaliyorum.😑
Lfrgdn Hadibakalim bn ogluma hamile kaldigimda hatta ikizlerime dym hamile kaldgmda grip olmustum 3haftaliklardi tam ogrendigim de 9.haftaya kadar cektim o gribi ve ikizlerimin birinin kalbi hic atmadi eridi gitti içimde oglum gelisti buyudu sukur suan 5 yașında
ElanrBlkc Anne18 inşallah olır canım hayırlısı allahtan. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah kucağınız boş kalmasın 😘😘
Msltms Anne18 hadi inşallah canım gönlüne göre versin rabbim ben 2 defa klomen çatlatma iğnesi kullandım olmadı bi defa da en son aşılama yaptırdım tutmadı ama benim eşimde varikosel vardı ameliyat oldu işte 3 hafta oluyor olalı
Selenngrr Yarın tekrar bi yap bakalım imkanın varsa bu günü de değerlendir bazı kişiler 2 kez yumurtlayabiliyor ben aralıkta 2 kez yumurtlama yaşamıştım belki sende de öyle oluyordur Ebaki
Hadibakalim __birafitap__ test yapip kendini yıpratma derim gecen ay ben oyle yaptim😣 Adet gunune kadar yapmayi düşünmuyorum ben catlatma ignesi 12.gundeyim
__birafitap__ Hadibakalim bende zaten igneden 14 gün sonra adet olunuyormus normal döngü değişiyormuş çok heyecanliyim kafamdan da atmak istiyorum bu ay anne olalım amin💙💙
Duygu_ Msltms yumurtlama takibi yaptırdım değerlendirdik ilaç vermedi ama hiç bidaha ki ay bakarız dedi 7 gün kala ve 5 gün kala erken gebelik testi yaptım negatif yok diye düşünüyorum artık ama birçok belirtiyi de yaşıyorum kafam çok karışık🤦🏼♀️ 4 gün bi geçseydi adet olsam bile rahatlıcam