Aslalby 3 gündür ishalim sabah uyandığım zaman karın ağrısıyla tuvalete gidiyorum su gbi resmen dün daha da fazlalaştı gün içinde 3 -4 kere çıktım lavaboya aynı şekilde normal mi hamilelikte 🤔
Kizim_ve_Annesi Aslalby 29 .2 gunluk hamileyim 2,,3 gundur ishal ve karin agrisi yasiyorum🥺🥺sen kac haftaliksin?
Tgbb Aslalby ishal hamilelikte bazen tehlikeli olabiliyor. Baş dönmesi aşırı halsizlik ve iştah kaybı gibi nedenler doğurabiliyor. Ben normalde de çok hızlı çalışan metabolizmaya sahibim hamileliğimde de biraz yağlı yesem laktozlu süt içsem beni mahvediyor. Hamile değilken reflor kullanırdım. Ama şimdi ilaç kullanamadığımız için kuru türk kahvesi üzerine limon sıkıp yutuyorum çok işe yarıyor. Tavsiye ederim. Anında kesiyor.
Aydeniz09 Aslalby Canım ben 3 aylık hamileyim kabızlıktan öyle çekiyorum ki keşke ishal olsam diyorum. Canımdan can gidiyor ne yapsam çözüm bulamadım :/ Sen bol bol su iç vücudun ishal durumunda susuz kalabilir Buda tehlikeli bir durum. Bir de Bir kaşık kuru kahveyi su ile yut yarım saate geçmezse gel bana küfür et😅😅 okadar etkili yaniiii 🤗🤗
LittleAnne Bol bol su iç vücudun sıvı çok kaybetmiştir bebeğinin gelişimini etkilemesin son zamanlarda bu doğum belirtisi olarak geçiyor, ama senin haftan için erken bu o yüzden doktora görünmelisin 🙏🏻
LittleAnne Aslalby sadece tehlikeli olabilir demek istedim canım yoksa her hangi bir bağırsak problemi de geçirebiliyor olabilirsin ama normal bir insan da dahil 3-4 gün uzun süreli ishal vucudumuz için tehlikeli hamileyken daha dikkatli olmamız gerekiyor kabız yapıcak yicekler ye geçmezse doktora mutlaka görün geçmiş olsun 🙏🏻
Ozge-35 Aslalby bende de aynı sorun var 20+3 haftalığım..Bugün kontrole gittim doktora söyledim gayet normal dedi nasıl ki hamileler çoğu zaman kabızlık şikayeti yaşar bazen de ishal şikayeti yaşarsın çok normal dedi bu haftalarda bağırsaklara olan baskı da artarmış
Aslalby Tgbb iyi güzel fikir onu denerim ben bu kadar olmazdım ya geçen bi kabız oldum şimdi ishal oluyorum sürekli değişiyor 😕
Aslalby LittleAnne çok sağol canım benim haklısın muz felan yiyorum her zamanki gbi farklı beslenmiyorum ki durduk yere oluyor anlamadım gitti
Aslalby Ozge-35 oh iyi o zaman ya aynen başlarda ishaldim sonra kabızlığa çevirdi şimdi tekrar aynısı oldu sıkıntı yok ama karın ağrıması sıkıntı 🙂🙂
Aslalby Aydeniz09 ahhahaha olur mu öyle ama denerim kahveyi duymuştum da denemedim hiç iyi fikir valla bende 2 hafta önceye kadar kabızlık vardı ishale çevirdi bünyem alt üst oldu 😂
Rivadan Aydeniz09 canım sabah ilk işin armut 🍐 ye ve üstüne bir bardak su iç 2 gün üst üste yap gör bakalım kabızlık neymiş. Bende çok çekiyordum bu kabızlıktan çözümü bu bana göre. Umarım bünyeden bünyeye fark etmez. 😉😉
Ozlemo Aslalby kac haftaliksin? Bende aylardir cogu gunlerimi normal-ishal arasi gecirdim.. yeme icmeme dikkat etmene ragmen ishal ileri dereceyse durmuyorsa doktora danismak da faydali olabilir..
Aslalby Ozlemo 16+5 haftalığım canım aynen sürekli yendiğim şeyler farklı bişey yemiyorum devam ederse görüneceğim bakalım