Esrayksl Kızlar ilk hamileliğim daha öncede çok post açtım burda bilmiyorum nişan nasıl olur benim yoğun peynirimsi sanki içerisinde kan pıtırckları var gibi bilen yazabilir mi
Bellazarea Esrayksl Jel gibi oluyor, benim ilk gün beyaz sümüksü gelmişti ve direk doktora gittim, vakit kaybetmeden doktora görünün bence
Songulaydin Benimde beyazdan biraz koyu renkte jel gibi akintim oldu doktora gittim nisanın gelmiş dedi 5 gün oldu 39+1 deyim sancimin gelmesini bekliyorum