Selam kızlar 8 haftalıkken progesteron değerim 7 çıktı doktorum çok düşük diye progestan başladı 10 gün sonra tekrar bakıldı 16 ya yükselmiş hala yetersiz. Dedi yaklaşık 19-20 gündür bir daha bakılmadı progesteron değerine ya yükselmişse boşa kullanıyosam ben bu fitili bi zararı olur mu bu arada sabah akşam 200 mg olanından kullanıyorum bilgisi olanlar bilgilendirebilir mi ?