hemsireanaa ben de bi hafta on gündür bi öksürük bi balgam derdinde idim. Doktoruma söyledim dahiliye ye yönlendirdi kan testi falan enfeksiyon çıktı yazdı antibiyotik jinekologunuzla danışın dedi danıştım sıkıntı yok kullan dedi. Ben de antibiyotik alıyorum .Yapacak bişey yok mecburen . Düşük doz dan dır zaten. Tedaviyi almamak daha riskli olur diye düşünüyorum misk vücuttaki enfeksiyon arttıkça erken doğum riski oluşur.