MehBay bende aynı durumdayım. 39+1. Doğum pozisyonunda fakat kanala inmemiş, nst de sancım falanda çıkmıyor. Yürüyüş, hareket bir çok şey yapıyorum haftalardır ama hiç ilerleme yok, halen yukarıda. Doktorum da inmesi konusunda çokta ümitli komuşmadı, 40. Haftada kararımızı veririz dedi, muhtemelen sezeryana yönlendiricek🙁