2.kızım olacak nasipse ve doğuma çok az kaldı hala bir ismi yok 😔 önerisi olan var mı☺️
pinkin doğa güneş Nil defne idil cemre düşünebilirsiniz :)
pinkin ilk kızınızın adı ne
pinkin inşallah piraye koycaz 🤗 sizede fikir olabilir. Meva. Liya. Olabilir
Belkıs, Mihriban, Ahsen, Firdevs,Sibel☺️
feraye000 Erva :)
Yiğenlermn adi nilbera nehir ada eylül duru almila ismini dusunuyrm.ben de
Eylül Ada düşünüyoruz biz 🌸
pinkin ben erva ya Ela ismini uyumlu gördüm nedense ya da Arya🙋♀️
Asel 🥰