MrvTp92 Ayse_ozen06 bizim 26. Haftada 860 dedi doktorumuz. Kas yapısı iyiymiş haftasıyla uyumlu ama göbeği zayıf kalmış 25 haftada protein tüket dedi.
YBsyn Ayse_ozen06 gebelık sekerı olabılır dıkkat edın. Bızımde kılosu yuksek bıraz sekerden suphelendı dr
Islim123 YBsyn ben şeker yüklemesi yaptırdım 24+5 'te 825 ti doktor çok iyi dedi gebelik şekeri de çıkmadı canım bazı bebekler maşallah iyi oluyor