Mrv1234 ooooo maşallah 😯😯😯 inşallah bende de zamanında sağlıkla Doğar 🙏🏻 Ben tüm gelişimini tamamlamış bir şekilde 38. Haftada doğsun istiyordum 😅 Ramazan bayramında en azından 1 aylık olur diye tam zamanında doğarsa çünkü Ramazan bayramında 6 7 günlük olucak ☺️ Bayram şekerim olucak bu sene inşallah 😅