19+3 olduk dün ayrıntılı ya girdiö bir sorun yok ama ben hala tam hissedemedim. Bazen karnımın içinde kıpırdamalar oluyor gibi ama net olmuyor ya 😔 oğlumda bu haftalarda hissetmiştim baya hareketliydi, kızım da neden böyle oldu anlamıyorum 😔 korkmalımıyım?