Canselserdar bende 35 haftalık Ken başladı kasılmalar çok kötü oluyor ama ya nefesimi kesiyor nerdeyse 😣 doktora gittiğimde söyledim kasılmam çoğaldı diye normaldir dedi sıklaşınca doğum olur dedi 😬😬 şimdi 39+4 um ama hala doğmadı yavrum içeri rahat heralde 😂😂 ve kasılmalar devam ediyor 🤦