31 ocakta yumurtlama gördüm. Aslında bu ay takip etmek istemedim birder aklıma gelip yaptığımda görmüştüm akşam. Gecen ay yaptığım ovulasyon testinde 2 gün sürmüştü büyük ihtimal benimde 30-31 ocaktı. Cuma günü test yapmak istiyorum daha sonra pazar kan vericem. Sorum şu cuma günü yumurtlama üstünden 14 gün geçmiş oluyo ama adetime daha 4 gün kalmış oluyor. Kesin olarak çıkar mı? Veya cuma günü kan versem net olmuş olur mu?