tugbats Herkese Merhaba, Kızlar birkaç gündür sağ kasık ağrım var ve hafif bacağıma vuruyor 13 +4 teyim bu durumu yaşayan var mı aranızda sürekli değil arada oluyor endişelenmeli miyim
elif00000 tugbats merhaba bende 13+4 üm😊 arada benimde oluyor ama saniyelik geçiyor. Arada belimde ağrıyor
Miniminikuss tugbats bnde 13 haftalık hamileyim canım ilk ogrendıgım gunden berı sureklı kasık agrılarım var defalarca gttım kontrole doktorlar normal oldugunu ilk gebelik oldugu ıcın. rahim buyuyormus. Suan varmı evet hala var kasık agrısı. 🤦🏻♀️
Hanifee1273 Benim de oldu sağ sabah oluyor genelde bacağıma vuruyor ama normalmiş dr dedi yukarı doğru rahim genişlediği içinmiş
tugbats Hanifee1273 ya şuan da da ağrım var endişe ediyorum dün devlette muayene oldum doktor pek ilgilenmedi ama bişey de demedi ağrım olduğunu söyledim
Hanifee1273 tugbats bu kadar ağrı normal mi bilmiyorum 🤷♀️ bence başka bir doktora daha görünmelisin