Fatmaaydin12 Kızlar bugün doktorum çatı muayenesi yaptı eve geldiğimde yoğun bi kan aktığını gördüm doktoru aradığımda normal olduğunu söyledi böyle yaşayan var mı?
Grhn Fatmaaydin12 benımde çok az olmuşdu sordum normal dedi ama akşama kadar devam ederse gel demişdi
Fatmaaydin12 Biraz fazla geldi bana kahverengi akıntıda devam ediyor. Yarın geçmezse gidicem tekrerdan.