Burciny Dün gece sabah 5 de malum tuvalet ihtiyacı için uyandım uyku sersemiyim yapıyorum yapıyorum bitmiyor ala ala diyorum kendi kendime ne çok su içmişim 🤣sonradan aklıma geldi ayağa kalktım baktım hala su geliyor dedim eyvah bebek erken geliyor eşime sesleniyorum duymuyor artık öyle gittim yanına şaldır şaldır su dedim kalk Doğum başlıyor hastane çantam hazır değil neyse ağır topar koyduk bişiler açılmam 1 cm suni sancı verildi nst odasında sabah 6 dan 3 e kadar bekledim açılmam 2 c im olmuş sancım da Yok gibi bir şey doktor dedi sezeryana dönüyoruz neyse 4.30 da çıktım sezeryandan şuan hastane odasından yazıyorum Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin
Burcu_asf Burciny ay ne güzel anam 😊😊😂 biz bekliyoruz hâlâ Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah 🤗
Merveeeemmm Burciny benim kızımda da kordon dolanması vardı canım fark etmediler tabi doğumu başlattılar sonra fark ettiler tabi . İki doktor ve 3 ebe doğumuma girdiler karnıma bastıra bastıra doğum yaptırdılar bana gündüz 11 de. Çatala aldılar ve saat 14.00 da beni indirdiler . Suni sancı kolumdaydl Ama masada sancım kesilmişti 😢 ALLAH kimseyi o kapıda bırakmasın
Nurmur Ay ilk bebegimdeki dogumumu hatirladim 😄 bende sizin gibi tuvalete uyanip tuvaletimi yaptiktan sonra ayaga kalkmamla suyumun gelmesi , esimi uyandirmaya calismam 🙈 hala gozumun onunde. Kac haftaliksin. Rabbim saglikla dogurmayi nasip etsin 🤗
Sesem Burciny sağlıklı huzurluysa 37. Hafta çok ideal bence annesinide bekletmemiş bahtı kalbi güzel bir bebek olur inşallah 😍