Prensesler Kızlar dogum yaptim goguslerim cok kotu lanolin krem kullandim dogumdan once hala da kullaniyorum ama hic fayda etmiyor onereceginiz bisey var mi cok acil
AysaRuzgar Prensesler ayva çekirdeğini araştırın ılık suyla bekletince jel gibi oluyor. Onu sürün beni baya rahatlatmıştı. Çok geçmiş olsun.
Zeys Prensesler kakao yağı canım ama orjinali margarin gibi katı oluyor..gittiğim gebe okullarında şiddetle tavsiye ettiler okadwe para vermeyin kremlere diye..gümüş kapak iyi geliyormuş bide
buuse gümüş kapak kullanıyorlar bir de işe yaradığını söylüyor herkes ona bak canım istersen geçmiş olsun
Marinedeniz ggulayy gogusu nemli tuttugu icin hic yara yapmiyormus diye biliorum ben de ama alip almamakta kararsizim
Beren01 Biyerde görmüştüm kremi sürdükten sonra atlete çamaşıra değmemesi için ceviz kabuğunun yarısını göğüs ucuna koy kremin daha etkili olmasını sağlıyormş denemekten zarar gelmez
Misssimsek Prensesler karbonatli.su iyi geliyormuş canım hep bebeği emzirirken silmeye de gerek yok bebeklerin ağzındaki o beyaz şeyler içinde iyi geliyormuş. Birde kendi sutunu sürmek de ise yariyornus
Yakamoz__gul Prensesler badger diye bi krem duymuştum bitkiselmis çok işe yariyormus deneyebilirsin canım
corekotuveannesi Prensesler ayva çekirdeğinden bir jel önerdi gebe eğitimde ebe denemeni tavsiye ederim. Çekirdekleri suya koyup kel kıvamına gelene kadar dolapta bekletiyorum. Yarim çay bardağı suya 4-5 çekirdek yetiyor daha fazla da yapabilirsin ben taze kullanmanı öneririm
corekotuveannesi Prensesler silebilirsin ılık bir pamuklu bezle. Bir de göğüs pedi kullaniyorsan onlar da sürttüğü için yara yapıyormuş göğüs kalkanları da meme ucu var onlar daha iyi gelebilir
Yadesuu Prensesler eczaneden hemen gammastan krem aldır cnm birde aventin gögüs kalkanını tavsiye ederim başka markalarında çıkmış eğer pahalı bulursan geçmiş olsun