Günaydın hanımlar ben 36 haftalik hamileyim. Dün gece saat 5 gibi adet sancısı gibi bi sancıyla uyandım baya şiddetliydi hatta. Yarim saat sonra yine uyuya kalmışım sabah kalktım aynı ağrı devam ediyor şuana kadar tabi biraz daha az olacak şekilde. Dün geceki kadar şiddetli değil ama niye gecmiyo hala ya.acaba doğum işareti mi anlamadim